Firemní identita
(corporate identity) Ostrava a celá ČR
Firemní identitu můžeme s trochou nadsázky přirovnat k našemu oděvu, na základě kterého, ať už chceme nebo nechceme, se někam řadíme. Vizuální styl silně působí na emocionální složku člověka. A co člověk, to individualita a jiný vkus, proto se může stát, že některé lidi zaujmete, jiné třeba odradíte. Jak tedy vzbudit ten správný dojem? My to víme! A jak toho docílit? Řiďte se následujícími pravidly, které se pro nás stávají stavebními kameny naší práce na Vašich projektech.
Schovejte šeď a nudu
Každá firma, která chce být jedničkou na trhu, musí uspět v nelehkém boji konkurenčního ringu o zájem a přízeň svých klientů. Čím je ale získat? A jak se dostat do jejich povědomí? Odpověď se možná bude zdát jednoduchá, možná i frázovitá, ale věřte, že je pravdivá a když se povede, tak i účinná.
Nápaditý, sladěný a propracovaný corporate design je jedním z mocných marketingových nástrojů každé firmy i společnosti. V obnošených a nudných šatech byste přeci také nešli na schůzku, na níž chcete udělat dojem nebo někoho pro něco získat. Nestylizujte proto takto ani svou firmu!
Pravidlo první:
Zaujměte na první pohled.
Jednotnou firemní identitou dáváte zákazníkům najevo, že jste profesionální, spolehlivá a stabilní firma, která přesně ví, jaký má cíl, kam směřuje a kdo jsou její zákazníci. Atraktivním a vkusným designem posílíte vědomí lidí, kteří si budou právě Vámi zvolené barvy či logo přiřazovat k Vaší firmě, produktům, službám atp.
Pravidlo druhé:
Sjednoťte svůj firemní styl.
Jednou navržená firemní identita by měla zůstat po celou dobu Vašeho působení na trhu stejná, a proto přistupujte k zásadním změnám jen po důkladném zvážení. Na druhou stranu rychlá doba si vyžaduje rychlé tempo a flexibilitu. Citlivě provedené drobné změny Vaši firemní tvář naopak vylepší a osvěží (např. nové vizitky nebo zmodernizované logo). Drobnými nuancemi tak dáváte veřejnosti najevo, že jste dynamičtí, máte přehled o dění ve společnosti, a tedy jste schopni obstát na trhu v kterékoli době.
Pravidlo třetí:
Jděte s dobou.
Dokonale provedenou firemní image odsunete konkurenci na místo za Vámi a stanete se na trhu jedinečnými a lehce rozpoznatelnými. Vystupujte nejen v prostředí virtuálního světa, ale i při osobním styku a písemném jednání pod jednotným stylem, který Vaší firmě přidá na profesionalitě a již při prvním setkání vzbudí dojem stabilní firmy s pevným a silným vedením, která přesně ví, co chce.
Firemní identita neboli corporate identity je komplexní obraz firmy či společnosti tvořený nejen jednotným grafickým vzhledem firemních dokumentů, ale i celkovou filozofií, historií a politikou.
Náš tým grafiků jde s dobou, pracuje se současnými postupy, grafickými programy, neustále se vzdělává a podněcuje svou mysl k tvořivosti tak, aby Vaše logo bylo vskutku jedinečné, odpovídalo požadavkům cílových klientů, propagovalo a zároveň identifikovalo Vaši firmu/společnost/produkt. Tedy abyste se s ním ztotožnili nejen Vy samotní, ale i Vaši klienti. Zároveň dbáme na to, aby bylo logo pro klienty čitelné, srozumitelné, a to v jakémkoli provedení – např. na reklamních předmětech, na autech, na billboardech. Dejte nám své představy Tvorba firemní značky (loga) je dlouhodobý a do detailů promyšlený proces, v němž figurují naší tvořiví grafici, kteří spolu s Vámi pečlivě konzultují Vaše představy, cíle a analyzují konečného zákazníka, aby logo vystihlo vizuální podstatu a nabídlo mu to, co očekává.
Cíleně a strategicky vytvoříme image Vaší firmy
Kontaktuje nás, sdělte nám svá přání a my je proměníme v realitu. Zaručujeme Vám, že vizuální část Vaší corporate identity bude korespondovat s obsahem Vašich služeb. Písmo, barvy i strukturu navrhují naši zkušení grafici, a proto se bez obav můžete svěřit do jejich profesionálních rukou.
Zajistíme Vám kompletní řešení Vašeho firemního stylu, který bude originální a vypracovaný do nejmenších detailů s ohledem na Vaše přání i na cílovou skupinu, pro níž jsou Vaše produkty/služby určeny. Vy sami si určíte, o které služby vztahující se k firemní identitě máte zájem, a my je zrealizujeme k Vaší 100% spokojenosti.
Investujte do originální firemní identity.
K provozování úspěšné firmy již nestačí být schopný v oboru, základem je sjednocená a dobře viditelná image, která dennodenně působí na veřejnost a ovlivňuje její vnímání.
Co patří do firemní identity?
Do firemní identity patří vše, co souvisí s propagací firmy.
- logo, logotyp
- firemní maskot
- firemní tiskoviny – vizitky, hlavičkový papír, dopisní obálky, poznámkové bloky, kalendáře, novoročenky atp.
- obalový design
- polepy a jejich sjednocení
- firemní komunikační nástroje – billboardy, letáky
- reklamní předměty
- atd.
Kromě tištěných firemních materiálů Vám nabízíme i jejich elektronickou podobu. Může se jednat o různé šablony elektronických dokumentů nebo o multimediální prezentaci.
Pro Vaši firmu není nezbytné využít všechny možnosti prezentace. Vyberte si pouze ty, které Vám mohou skutečně přinést užitek.